A 261/2004/EK uniós rendelet mentőöv a légi utazás során kellemetlenséget szenvedő utasok számára. Ha Önt késik a járat vagy akár törlik a járatot, jogosult lehet pénzügyi kártalanításra. És ez még nem minden! Ez akkor is érvényes, ha túlfoglalt - vagyis ha a járatát túlfoglalták, és nem tud felszállni, mert nincs elég hely. A 261/2004/EK uniós rendelet azt hivatott biztosítani, hogy az Önt mint utast megillető jogokat ne hagyják figyelmen kívül, és hogy méltányos kártérítést kapjon.
Ha az Emirates Airlines légitársasággal repül, és járata több mint három órát késik, jogosult lehet kártérítésre. Ez egyszerű - csak töltse ki a formanyomtatványt a weboldalunkon, és mi mindent elintézünk. Nemcsak segítünk kitölteni az összes szükséges dokumentumot, hanem az Ön nevében kommunikálunk a légitársasággal is. Önnek csak annyit kell tennie, hogy megadja nekünk a repülési adatait, a többiről pedig mi gondoskodunk. Ha jogosult kártérítésre, mi gondoskodunk róla, hogy megkapja azt.
A járattörlések mindig kellemetlenséget jelentenek, de az Emirates Airlines és a mi csapatunk segítségével nem kell, hogy fejfájást okozzon. Ha járatát kevesebb mint 14 nappal az indulás előtt törlik, jogosult a kártérítésre. Hogyan kell ezt megtenni? Csak látogasson el a törölt járat oldalunkra, és mi segítünk Önnek. Nemcsak minden szükséges információt megadunk, hanem végigkísérjük az egész folyamatot az elejétől a végéig. Szolgáltatásainkat úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legkényelmesebb és leghatékonyabb legyen az Ön számára.
A kártérítés összege a járat hosszától függően változik. Az 1500 km-es távolságig terjedő járatok esetében a kártérítés 250 euróig, az 1500 és 3500 km közötti járatok esetében 400 euróig, a 3500 km feletti járatok esetében pedig 600 euróig terjedő kártérítést kaphat. Ha például Prágából Dubajba repül, és törlik a járatát, 600 euróra lehet jogosult. De nem csak ez, ha az utazása több szakaszból áll, és az egyik járat késése miatt lekésik egy csatlakozó járatot, akkor is jogosult lehet kártérítésre ezért a kellemetlen élményért.
Ön jogosult kártérítésre, ha járata késik, törlik vagy túl van foglalva. De vigyázzon, nem minden esetben jogosult kártérítésre. Ha rendkívüli körülmények, például rossz időjárás vagy sztrájk okolható a járat meghibásodásáért, nem kaphat kártérítést. Egy másik helyzet, amikor nem jogosult kártérítésre, ha a légitársaság több mint 14 nappal a tervezett indulás előtt tájékoztatja Önt a járat törléséről, vagy ha olyan alternatív járatot ajánl fel Önnek, amely lehetővé teszi, hogy minimális késéssel érkezzen meg a célállomásra.
Két lehetősége van. Vagy megpróbálkozhat saját maga az Emirates Airlines weboldalán keresztül, vagy ránk bízhatja a dolgot. Szolgáltatásunk egyszerű és problémamentes. Csak töltse ki űrlapunkat, és mi mindent elintézünk. Mi leszünk az Ön képviselője a légitársasággal folytatott kommunikációban, és gondoskodunk arról, hogy megkapja az Önt megillető kártérítést. Csapatunk nagy tapasztalattal rendelkezik az ilyen helyzetek kezelésében, és Önért dolgozik, hogy ne kelljen órákat töltenie a papírmunkával.
Ha az Emirates Airlines elutasítja a kártérítést, ne essen kétségbe. Mi a Refundio.hu-nél segíthetünk. Csak töltse ki űrlapunkat, és mi elintézzük az egész folyamatot az Ön számára. Látogasson el a Kártérítési igény oldalunkra, hogy többet megtudjon. Szolgáltatásaink nem csak a kárigény benyújtását, hanem szükség esetén jogi képviseletet is tartalmaznak. Velünk nagyobb esélye van arra, hogy megkapja a megérdemelt kártérítést.