A 261/2004/EK uniós rendelet olyan, mint egy védőpajzs a légi utazás során kellemetlenségekkel szembesülő utasok számára. Ha hirtelen megváltoznak a tervei egy késő vagy törölt járat miatt, vagy ha túlfoglalással kapcsolatos helyzetbe kerül, ez a rendelet segíthet Önnek 600 euróig terjedő pénzügyi kártérítésben. Ez olyan, mint egy biztosítás, amely akkor segít, amikor a legkevésbé számít rá. És a legjobb az egészben az, hogy a rendelet minden olyan járatra vonatkozik, amely az EU-ban indul, vagy amelyet európai légitársaságok üzemeltetnek.
A járatkésések nagyon frusztrálóak lehetnek, különösen akkor, ha már nagyon várja a nyaralást, vagy ha fontos találkozóra siet. Ha a Pegasus Airlines járatával repül, és járata több mint három órát késik, jogosult lehet kártérítésre. A kártérítés igénybevételének folyamata egyszerű és egyértelmű. Csak látogasson el a késett járat oldalra, ahol megtudhatja, milyen lépéseket kell tennie. És ne feledje, hogy a 261/2004/EK uniós rendelet értelmében joga van a kártérítéshez.
A járattörlések komoly bonyodalmakat okozhatnak utazási terveiben. Ha ez megtörténik, és a Pegasus Airlines nem tájékoztatja Önt a járattörlésről legalább 14 nappal korábban, Ön jogosult kártérítést követelni. Az eljárás hasonló, mint a járat késése esetén, és minden szükséges tudnivaló megtalálható a törölt járat oldalon. Ne feledje, hogy joga van a méltányos bánásmódhoz, valamint a kiesett időért és kellemetlenségekért járó kártérítéshez.
A kártérítés összege több tényezőtől függ, például a járat hosszától és a késés hosszától. Az 1500 km-es távolságig terjedő járatok esetében 250 €, az 1500 és 3500 km közötti járatok esetében 400 €, a 3500 km feletti járatok esetében pedig akár 600 € kártérítésre is jogosult lehet. Képzelje el, hogy Prágából Isztambulba repül, és a járatát előzetes értesítés nélkül törlik - 400 €-ra lehet jogosult. Ha pedig messzebbre repül, például New Yorkba, és a járata több mint négy órát késik, akár 600 eurót is kaphat.
A Pegasus Airlines járatának késése, törlése vagy túlfoglalása esetén kártérítés jár. De vigyázzon, nem minden esetben jogosult kártérítésre. Ha például a késés rendkívüli körülmények, például rossz időjárás vagy sztrájk miatt következett be, nem kaphat kártérítést. Fontos megjegyezni, hogy a légitársaságok nem felelősek az általuk nem befolyásolható helyzetekért.
Megpróbálhatja saját maga a Pegasus Airlines weboldalán keresztül, vagy ránk bízhatja a Refundio.hu oldalon. Mi mindent elintézünk, és Önnek nem kell semmilyen papírmunkával foglalkoznia. Csak töltse ki űrlapunkat és mi mindent elintézünk. És ne felejtse el, hogy szolgáltatásunk a "nincs siker, nincs díj" elvén alapul, így ha nem kapunk kártérítést, Ön nem fizet nekünk semmit.
Ha a Pegasus Airlines elutasítja a kártérítési igényét, ne essen kétségbe. Mi a Refundio.hu-nél segítünk Önnek. Csak küldje el nekünk a repülési adatait, és mi megpróbálunk tárgyalni a kártérítésről. Látogasson el a kártérítési igény oldalunkra, hogy megtudja, hogyan. Csapatunk nagy tapasztalattal és tudással rendelkezik, amelyet felhasználunk, hogy segítsünk Önnek megkapni azt, ami jogosan az Öné.
A Refundio.hu-nál megértjük, hogy a légi utazás néha kiszámíthatatlan, és hogy a repülési problémák nagyon stresszesek lehetnek. Ezért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek eligazodni a kártérítés megszerzésének bonyolult folyamatában. Legyen szó járatkésésről, járattörlésről vagy lekésett csatlakozó járatról, mi segítünk Önnek, hogy megkapja a megérdemelt kártérítést. Hagyja ránk az aggodalmakat, és élvezze az utazást azzal a nyugalommal, hogy ha valami baj történik, a Refundio.hu ott van Ön mellett.