A 261/2004/EK uniós rendelet olyan, mint egy védőpajzs a légi utazás során kellemetlenségekkel szembesülő utasok számára. Ha utazása késés, járattörlés vagy túlfoglalás miatt hirtelen megváltozik, e rendelet segítségével akár 600 EUR összegű pénzügyi kártérítéshez juthat. A legfontosabb, hogy a járatnak az EU-hoz kell kapcsolódnia - vagy európai légitársaságról kell indulnia, vagy oda kell érkeznie, vagy európai légitársaságnak kell üzemeltetnie. És ne felejtse el, hogy a rendelet a járatkésésekre is vonatkozik, ami a csatlakozó járat lekésése költségekkel jár.
A Norwegian Airlines járatainak késése nagyon bosszantó lehet, de az EU 261/2004 rendeletnek köszönhetően kártérítést kaphat, ha a késés három óránál hosszabb. Hogyan kell ezt megtenni? Csak látogasson el a késett járat oldalunkra, és ellenőrizze, hogy megfelel-e a feltételeknek. Ha igen, akkor közvetlenül a Norwegian Airlines-nál igényelhet kártérítést, vagy felveheti velünk a kapcsolatot, és mi segítünk Önnek a folyamatban. Bárhogy is dönt, fontos, hogy gyorsan cselekedjen, és minden szükséges információval rendelkezzen.
Ha a Norwegian Airlines törli a járatát, és nem értesíti Önt időben, jogosult lehet kártérítésre. Ha kevesebb mint 14 nappal a tervezett indulás előtt értesítik Önt a járattörlésről, akkor jogosult lehet a kártérítésre. A további teendőkkel kapcsolatos további információkért kérjük, látogasson el a törölt járat oldalunkra. Itt megtalálja a kártérítés igényléséhez szükséges összes lépést, akár úgy dönt, hogy saját maga jár el, akár úgy, hogy igénybe veszi szolgáltatásainkat.
A kártérítés összege a járat hosszától függ, és 600 euróig terjedhet. 1500 km alatti járatok esetében 250 euróig, 1500 és 3500 km közötti járatok esetében 400 euróig, 3500 km feletti járatok esetében pedig 600 euróig. Képzelje el, hogy Ön Prágából Berlinbe repül, ami kevesebb mint 1500 km, és a járatát törlik. Ha Prágából Bangkokba repülne, ami több mint 3500 km, és a járata több mint három órát késik, akár 600 eurót is igényelhetne.
A kártalanítás akkor jár, ha a járat az uniós rendeletek hatálya alá tartozik, és nincsenek olyan rendkívüli körülmények, például szélsőséges időjárási körülmények vagy sztrájk, amelyek befolyásolhatnák a járatot. Ha a Norwegian Airlines műszaki problémák vagy menetrendi hiba miatt törli a járatát, Ön jogosult a kártalanításra. Ha viszont a járattörlést a légitársaságon kívül álló okok, például politikai instabilitás vagy egészségügyi válság okozza, akkor nem kap kártérítést.
Megpróbálhat saját maga kártérítést kérni, ami azt jelenti, hogy kapcsolatba lép a Norwegian Airlines ügyfélszolgálatával, és követi az utasításaikat. De minek fáradjon, amikor igénybe veheti a Refundio.hu szolgáltatásainkat? Időt és idegeket spórolunk Önnek. Csak töltse ki űrlapunkat, és mi mindent elintézünk. Szolgáltatásainkat úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legkényelmesebb és leghatékonyabb legyen az Ön számára.
Ha a Norwegian Airlines elutasítja a kártérítési igényét, az nem jelenti az utazás végét. A Refundio.hu-nél készen állunk arra, hogy segítsünk. Csak küldje el nekünk a repülési adatait, és mi megpróbálunk tárgyalni a kártérítésről. A folyamat egyszerű: látogasson el a Kártérítési igény oldalunkra, ahol minden szükséges információt és a szükséges lépéseket megtalálja.
Hisszük, hogy az utazásnak örömöt kell okoznia, nem pedig stresszt. És amikor a dolgok rosszul mennek, jó tudni, hogy van valaki, aki segít Önnek. Mi a Refundio.hu-nél azért vagyunk itt, hogy pontosan ezt tegyük - hogy segítsünk Önnek a megérdemelt kártérítéshez jutni, legyen szó járatkésésről, járattörlésről vagy bármilyen más, a légi utazással kapcsolatos problémáról.